Listy od Zuzanny

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Listy od Zuzanny

Postprzez zuzanna6 Śr, 18.02.2009 18:11

Moja kochana Pani Krystyno
jestem starą wiejską nauczycielką, ale wdzięczną losowi, że moja ciekawość do świata pozwoliła mi rozgryźć trochę ten cudowny dar jakim jest Internet

próbuję jakoś odnleźć się w tym forum, ale nie mam pojęcia, czy weszłam w dobrym temacie i czy wogóle to Pani kiedyś przeczyta, ale wiem, że Bóg mnie kocha, bo często mam szczęście i spełniają się moje marzenia

spróbuję najkrócej napisać o co mi chodzi, ale może byc to trudne dla rozgadanej nauczycielki

nie będę się rozpisywać na temat mojego uwielbienia do Pani, bo za wolno piszę i zajęłoby mi to za dużo czasu, ale odkąd pamiętam, zawsze i za wszystko Panią podziwiałam i podziwiam

gratuluję wszystkich talentów, temperamentu i mądrości życiowej i mądrości w ogóle, tak najzwyczajniej po babsku zazdroszczę Pani intelektu, urody i przebojowości

od kilku dniu męczy mnie myśl, jak i gdzie do Pani napisać, może tu sie uda

piszę do Pani bo jestem pod wielkim wrażeniem książki MOJA DROGA B . Najczęściej czytam w autobusie, w drodze do pracy. Wyłaczam się z otoczenia by, nie denerwować się na starsze panie w wiekich futerkach, które kąsają wszystkich łokciami, by nie zaczepiali mnie swoimi opowieściami panowie z chuchem nieprzetrawionego alkoholu, by nie mysleć o zimnie lub upale ( w zalezności od pory roku )...itd, itp wyłączam się i czytam...( czasami przejadę przystanek hi hi hi ), ale do rzeczy...