..... Krystyna Janda w TVP1, TVP2, Polsat, TVN....

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

..... Krystyna Janda w TVP1, TVP2, Polsat, TVN....

Postprzez nie ma mnie Pt, 13.04.2007 07:53

..... w końcu będziemy mogli się napatrzeć ....
my, spoza Warszawy, poszkodowani przez los .... będziemy gościć Panią w domach i to we wszystkich największych stacjach telewizyjnych!
bardzo się cieszę .... słowo! :):):):):)



13-ego kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa eurobanku z udziałem gwiazd: Krystyny Jandy, Danuty Stenki oraz Tomasza Kota.

Kampania łączy cele wizerunkowe z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, karty kredytowej. Ma za zadanie zwiększyć znajomość marki eurobanku wśród szerokiej grupy odbiorców oraz umocnić wizerunek Banku. Oprócz udziału największych gwiazd, kampanię wyróżnia mocno wizerunkowa stylistyka i zmiana podejścia w doborze mediów - silniejszy nacisk na telewizyjny prime time oraz outdoor.

„Podstawowym celem reklamy eurobanku przez ostatnie 3 lata było przedstawianie kolejnych ofert kredytu gotówkowego i pozyskiwanie nowych kredytobiorców gotówkowych. Poznając coraz lepiej naszych klientów, uczyliśmy się coraz precyzyjniej planować komunikację – wybierając media, które czytają i oglądają potencjalni klienci kredytu gotówkowego oraz stawiając na informacyjny, podkreślający korzyści produktów styl komunikacji. 2007 rok jest dla eurobanku rokiem inwestycji w dynamiczny rozwój – dlatego stawiamy przed komunikacją nowe cele” – mówi Maciej Szczechura, Wiceprezes Euro Bank SA odpowiedzialny za komunikację.

„Ze względu na wprowadzanie w 2007 roku nowych produktów: kredytu konsolidacyjnego i bankowości internetowej, eurobank musi dotrzeć do nowych grup odbiorców. Stąd zależy nam na budowaniu wizerunku i znajomości banku nie tylko wśród potencjalnych klientów kredytu gotówkowego. ¦wiadomość marki i wizerunek eurobanku, jako banku nowoczesnego, wyróżniającego się i wprowadzającego wciąż nowe, praktyczne udogodnienia, będziemy budować również wśród osób młodszych, o wyższych dochodach” – tłumaczy Maciej Szczechura.

Kampania wprowadzająca karty kredytowe będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w szerokim wachlarzu kanałów tematycznych oraz na nośnikach outdoorowych w całym kraju.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa, media w kampanii telewizyjnej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.
www.wirtualnemedia.pl
Avatar użytkownika
nie ma mnie
 
Posty: 3496
Dołączył(a): Śr, 02.03.2005 14:31
Lokalizacja: .... nieważne

Postprzez Krystyna Janda So, 14.04.2007 17:14

To dosc zabawna reklama, w każdym razie taką mi się wydała. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Krystyna Janda
Właściciel
 
Posty: 18996
Dołączył(a): So, 14.02.2004 11:52
Lokalizacja: Milanówek


Powrót do Korespondencja