wielbicielka_urody napisał(a):kondzio napisał(a):U nas się stawia na nowoczesne formy reklamy. Na przykład takie gadżety reklamowe -
http://www.izisport.pl/ klienci doceniają takie upominki a podnosi to też prestiż firmy. Tylko właśnie trzeba iść w takie przydatne rzeczy a nie oblatane już smycze czy dlugopisy
gadżety reklamowe są nowoczesną reklamą? a ja kojarze je na rynku od co najmniej kilkunastu lat
co do reklamy - warto zastanowić się kim są nasi odbiorcy i dopasować do nich narzędzi i formy reklamy, warto pozbyć się szablonowego myślenia
są nowoczesne bo to nie już stare gadżety typu smycze czy długopisy tylko coś lepszego, przydatniejszego, co nie ląduje w kącie w domu klienta
i wlasnie o takim dopasowaniu pisałem wcześniej, masz do wyboru różne pokrowce z nadrukami - na opony (dla mechaników) torby sportowe ( wszystkie sportowe firmy) itd itd
to jest wlasnie dopasowanie